2010. január 1., péntek

9. Ébredés, érkezés és zürzavar


    Felébredtek a nővéreim. Pont, amikor megálltunk a ház előtt. Amint Kinga felkelt az ég beborult figyelt rá, hogy még csak egy kósza sugár se vessen lábat a ház előtt. Hirtelen Anna az elmémbe mászott. Szinte megijedtem tőle. Feldúlt volt. Értettem miért. Most aludt több mint tíz órát. Sík ideg volt. A fejemben pedig csetepatét tartott.

    -Ádám mond, hogy nem azt tettük, amire most gondolok. -  Igazán feldúltnak látszott. Tudtam mire gondol. Márpedig épp azt csinálták. Rá is vágtam rögtön.

    -De. Pontosan azt csináltátok. Aludtatok. Még pedig tíz órán keresztül. – Mondtam a fejébe önelégülten. – Most már elhiszed, hogy tényleg aludtam a buszban? – Kérdeztem gúnyos éllel a hangomban.

    - Persze, hogy elhiszem. – Vágott vissza Anna. Jól láthatóan és érezhetően még mindég az élmény hatása alatt van.

    Kinga nem szól hozzám egy szót sem. De érzem az erős testvéri köteléken keresztül, hogy még mindig az bántja, amit az úton tett. Marcangolja csak a bűntudat. Nem érdekel. Fel is hoztam Annának, hogy az alvós dolgot majd megvitatjuk, este mikor Minerva alszik. Egyetértett. Akkor a figyelmem hirtelen Attilára szegeződött. Kíváncsi voltam mivel ő ismeri Minervát és az énektől meg is ijedt milyen emlékei lehetnek. Hát belemásztam a fejébe. Épp Minervával beszélt meg valamit.

    Akárhányszor ránéz, egy csatajelenet jelenik meg a fejében. Épp próbáltam mélyebben a fejébe mászni, de akkor Minerva felém kapta a fejét és Attila emlékei ugyanolyan zártáv álltak, mint Minerváé. Valamit még mondott Attilának – persze magyarul – és felénk vette az irányt.

    A kocsi hátuljánál álltunk. A bőröndöket szedtük ki. Minerva odatrappolt hozzánk. Egyenesen Kingára nézett és mintha direkt neki akarná mondani:

    -Hát nem furcsa milyen hirtelen eltűnt a Nap? – Mondta s közben egyenesen Kinga éjfekete szemébe nézett.

    Kinga megdöbbenést színlelve válaszol vissza:

    -Nagyon, nagyon furcsa. manapság olyan kiszámíthatatlan az idő. – Mondta s közben fejét csóválta.

    Esküszöm úgy mondta mintha tudná, hogy Kinga befolyásolni tudja az időjárást. Eddig akárhol éltünk Kinga mindig használta képességét. Általában az embereken segített, hogy jó legyen a termés. Esőt hozott, ha szomjazott a föld és szárazságot, ha a gabonának érni kellett. Szeretett segíteni. Azt mondta mindig, hogy azért csinálja, mert ha már ekkora csapás vagyunk a körülöttünk élőknek - még ha nem is tudják – legalább segítsük őket. Szép gondolat tőle.

    Gondolatzuhatagom Minerva állította le.

   -Gyertek. Menjünk be a házba. Foglaljuk el a szobákat. Le birtok pihenni egy kicsit ha szeretnétek. Meg ki is pakolhattok. – Mondta igazi kedves házigazdához illően.

    A házat körös-körül erdő ölelte körbe. Maga a ház fából készült. Kívülről nem tűnt valami, hú de nagynak. Egy szép emeletes vadászház. Kellem es otthonos hangulattal.

    Az ajtóval szemben egy csigalépcső volt, ami az emeletre vezetett. Jobb oldalt egy kis konyha volt gránitlapos pultokkal és tölgyfa szekrényekkel.  Egy hűtő, egy kis tűzhely meg egy mosogató csöpögtetővel.

    Bal oldalt a nappali volt. A falnál egy kandalló előtte egy fotel a kandalló felett pedig egy síkképernyős televízió. Néhány könyvespolc, és egy üvegajtós szekrény benne nagyon régi és antik könyvekkel. Mellette egy fekete versenyzongorával. Minerva az ajtó mellé rakta a csomagokat a nővéreimmel együtt. Majd felénk fordult.

    -A szobátok az emeleten van. – Majd felvezetett minket a csigalépcsőn. 

    Ahogy elnéztem a ház fölső emelete ki lett bővítve. Öt ajtó nyílt három a jobb és kettő a baloldalon. Minerva megállt az egyik előtt benyitott és így szólt:

    -Ez lesz az én szobám.  Az enyémnek van saját fürdőszobája. Az enyém mellett van egy szoba és a következő a vendégfürdő. Majd megegyeztek ki melyik szobát lakja be. – Közben a szobáját nyitotta és már a bőröndöket pakolta be. – Figyeljetek. Fedezzétek fel a házat. Érezzétek otthon magatokat. Lent a konyhában a hűtő fel van töltve. Én lefekszem egy kicsit. Fáradt vagyok. Mondom. Nyugodtan érezzétek otthon magatokat. –Azzal bevette magát a szobájába.

    Anna felém fordult. Majd megbeszéltük ki melyik szobába kerül.

    -Ádám te mész a Minerva melletti szobába. Én meg Kinga a szemben lévőket foglaljuk el. – Ismertette mintha egy haditervet ismertetne.

    Az ajtó felé fordultam. A fehér ajtó gombjára tettem a kezem és lassan elfordítottam és benyitottam. A szoba gyönyörű volt. Egy szépen bevetett kétszemélyes ágy mellette kis éjjeliszekrényekkel rajtuk olvasólámpával. A fal mellett egy üres gardróbszekrény állt.

    Gyorsan kipakoltam és a ruháimat a szekrénybe tettem. Közben hallottam, ahogy a mellettem lévő szobában Minerva mozgolódik. Pakolt ki ő is. Hallottam, hogy egy másik ajtó nyitódik vízfröcskölést is hallottam. Mire rájöttem. Épp fürdik. Majd mikor befejezte az ágy nyikorgásából arra következtettem lefeküdt aludni.

    Leültem az ágyra. Gondolkodni. Akármit láttam és jutott eszembe mindenről Minerva jutott eszembe. Az hogy Attila, hogy lehet mellette. Egyáltalán, hogy lehet a rokona, az apja bátyja. Ez így lehetetlen. Aztán eszembe jutott Attila szeme. Borostyánszín retinája csak úgy világít fekete pupillája körül. szinte biztos, hogy ő is vegetáriánus. Más nem lehet. ha embert ölne karmazsinvörös szemei lennének. És Minerva mellett sem valószínű, hogy megmaradna. Az álomról, amit az autóban álmodtam. Az, hogy a hegytetőn álltam és néztem az emberi önmagam, ahogy egy titokzatos, és félelmetes vámpírért sír. Próbáltam értelmezni, de nem ment. Azt mondják, minden álomnak megvan a maga jelentése. Ennek nem tudtam semmit sem tulajdonítani.

    Akkor kaptam a fejemhez, hogy vajon milyen feketék lehetnek a szemeim. Vagy egy hete nem vadásztam. Minerva mellett nem igazán volt nehéz megfeledkezni a szomjúságomról.  Akárhányszor levegőt vettem az égető érzés elmaradt. Nem éreztem a vére illatát. Sőt mi több nem is volt neki. Akárhánysor a szél felém fújta haját és illatát nem éreztem a vérét. Mintha nem is vér fojna az ereiben. Ez viszont lehetetlen.

    Kimentem a szobából be a mellettem lévő fürdőszobába. A csempe a kék árnyalataiban volt felsorakozva. Amint ránéztem, na, mi jutott eszembe. Minerva őrjítően kék szemei. Az, ahogy hat rám, amikor beleveszek a kékségbe. Az érzés, hogy szinte megszűnök létezni. Akkor belenéztem a mosdó felett lévő tükörbe. A szemeim éjfeketék voltak. a fekete legsötétebb árnyalata. Maga a sötét semmi. Elhatározta ezzel együtt, hogy Minerva lefeküdt elmegyek vadászni. Egyedül. Kicsit feldolgozni ezt az egy hetet.

    Meg hát ideje felfedezni a hegyet és a vadállományt. Ráhangoltam magam Anna elméjére. Egy idő után már rá is kapcsolódtam és beszéltem vele.

   -Anna elmegyek vadászni. Felderítem a hegyet. – Mondtam neki sietősen. – Szeretnék egyedül menni, ha nem bánod. – Tettem hozzá mert szinte biztos voltam benne, hogy az lett volna a válasz, hogy megyek én is.

   -Rendben. Menj, majd jössz. Ha Minerva felébred, majd azt mondom, hogy alszol. –Adta meg a beleegyezést.

    Azzal leszakadta Anna elméjéről. Bementem a szobámba és kiugrottam a tágas ablakon.

    Egyenest az erdőben éretem földet. Kicsit beljebb mentem a sűrűjébe. ott megálltam és belehallgattam az erdő csendjébe. hamar meg is találtam, amit kerestem. Egy barnamedvét. Elkezdtem felé rohanni. A medve épp egy bocsot unszolt.

    - Hoppá még nasi is lesz! – Mondtam örömömben.

    Azzal rávetettem magam. Jobb volt, mint hittem. Annyira régen nem voltam vadászni, hogy már szinte megkönnyebbülés volt, ahogy a meleg lüktető vér a számba fojt és simogatta borotvaéles fogaimat.

   A bocs elbújt. Nem kellett sok, hogy megtaláljam. Őt is befaltam. Majd elindultam újabb áldozatok után.

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Az egy-két helyesírási hibától eltekintve nagyon jó lett!
    Néha lemaradt egy m betű, de semmi gond...
    Jajj, hát ez a fiú szerelmes!!!
    Love, love, dúúl a love! xD
    Csak még nem tud róla...XD
    NA mind1, szerintem tök jó lett!
    IMÁDOM!!! *_*
    Sok sikert a továbbiakhoz!

    B.U.É.K!!!
    Puss: Power999

    VálaszTörlés
  2. Szia Oja!
    Hjajj, lemaradtam az első helyről... -.-" *duzzogó fej*
    Na, mind1, akkor is írok komit!
    Ez a feji is szuper lett!!!
    Jajj, olyan jó volt az Armis szerepezés... :P
    Várom a kövit, és Ihletben Gazdag Boldog Újévet Kívánok!!

    Puszi: Gilraen=Hirannis (Wedó)

    VálaszTörlés
  3. Köszi Gilraen!
    Ha befejeztem az Armageddon: A kezdetet lesz szerepezésis. (már ha lesz érdeklődő)
    Köszi neked is boldog új évet!

    Neked is nagyon köszönöm Pwer999!
    Az az igazság, hogy nem igazán merem visszaolvasni mert akkor tuti fele nem tetszene és kivágnám. De a csak átfutom nem elég. majd jobban odafigyelek a hibákra.
    Köszi!

    VálaszTörlés
  4. imádom, az ilyen rejtéles helyeket, mint ez a faházikó!:)
    annyira hangulatos, azén történetemben is hasonló van, mert egyszerűen oda vagyok értük:D
    viszont, soha ne hanyagold el a visszaolvasását! szerintem legalábbis nagyon fontos:)
    én is, úgy százszor átolvasom, felét kitörlöm, átírom meg minden mire a végére egy elfogadható verzió lesz:)
    szegény bocs:(komolyan összeszorult a szívem amikor megette:(viszont az a kijelentés, hogy még nasi is lesz felülmúlhatatlan:)

    VálaszTörlés
  5. Köszi.
    Kicsit szarkazsztikus kedvemben voltam ami azt illeti. A nasis dolog nekem is tetszett. Ami pedig a kiz bocsot illette. Én is sajnáltam. De ez az élet rendje. Az erős megeszi a gyengét.
    Köszi, puszy: Oja-shio

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Anna rendesen ki volt akadva az alvától, de hát meglehet érteni:D
    Minerva többet tudhat mint ahogy mutatja:D
    tök jó, ahogy beviszed a történetedbe a magyar "dolgokat":) Tetszett, ahogy leírtad Kinga elméletét a tehetségével kapcsolatosan. Kíváncsi leszek Ádám álmának a jelentésére is.
    Szegény medvebocs:( de hát ahogy írtad ez az élet rendje.
    puszi; Rami

    VálaszTörlés
  7. hali:)
    nagyon tetszett ez a resz is:D:D:D
    szepen irsz,tetszi,ahogy titkolod a dolgokat:D:Dizgalmasabb lesz tole(mar magaban a tortenet izgalmas);))
    sok sikert:D:D
    udv:Mse07

    VálaszTörlés